Suriname 2018

1 maart 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vanochtend om 7.15 u in tropenkleren bij een gevoelstemperatuur van min 17 naar de bus. Bibberen bij de bushalte. Maar bus en trein waren op tijd. Geen warme dranken op Utrecht Centraal vanwege een gesprongen waterleiding. Trein een beetje vertraging onderweg naar Schiphol dus dat is even nagelbijten (bij wijze van spreken dan). Er stond al een enorme rij voor de bagageafgifte maar dat ging verrassend snel. Zelfservice. En aan de balie van het Surinaamse consulaat waren we meteen aan fe beurt voor de toeristenkaart. En toen was het pad 9 u. Dus royaal op tijd. En toen de aankondiging dat onze vlucht een uur vertraging zou hebben. Tja, vast wennen aan een Surinaams tempo ...

1. Renée Rövekamp:
    1 maart 2018
    Het is nu al spannend en dan zijn jullie alleen nog maar op Schiphol! Ben heel benieuwd naar alle belevenissen.
  2. Sanne rövekamp:
    Voorlopig zitten we nog in het vliegtuig. De harde oostenwind maakt dat er maar 1 baan beschikbaar is. Wij zijn waarschijnlijk ca 14 uur aan de beurt. Het duurt nog wel even voor we in Suriname zijn ... We krijgen nu wel een piepklein bekertje water uitgereikt. Wat een superservice van KLM.